Teaser Filem - Upin Ipin Jeng Jeng Jeng

Salam.

Sejak ada anak, kite dah tak pernah tengok wayang. Tapi masa keluar filem Polis Evo, terus rasa macam nak tengok wayang. Anak pun dah besar sikit. Try test bawak. Alhamdulillah, dia okey. Seronok dapat tengok "TV besar".

Cerita kedua kiteorang tengok adalah Dilwale. Dua kali uols tengok. Kihkih. Kali pertama tengok dekat GSC Aeon Bandaraya Melaka. Kali kedua dekat MBO Square one Batu Pahat, bawak Mama, die hard fan Shah Rukh Khan.

Anak behave tak? Tak lari lari ke dalam panggung wayang? TAK. She is very good girl. Huuu. Sebab dia kan jenis anak mak. Melekat aje dekat kite. Dan kite ambil couple seat. Selesa sikit. Bila dah sejam cerita jalan, dia pon dah penat agaknya, terus bagi susu dan Zzzzz. Dapat lah mommy abah dating feeling masa zaman bujang. Kihkih.

Sebelum ni pernah bawak dia pergi studio jamming, tengok husband kite jamming. Seronok dia tengok Abah dia juget juget time main gitar. Pernah jugak bawak pergi karaoke. Huhuuu. Semuanya okey. Memang anak mommy abah betul. Perangai sameeeeee sangat dengan weolsss. Hihihihi.

Next movie maybe nak tengok cerita Upin Ipin. Dah la ada pelakon faveret mommy, Puteri Balkis. Suka tengok dia berlakon. Menjiwai betul. Betul betul betul. :-P


Tak sabar nak tunggu filem ni keluar. Nanti kite tengok sesama yer Adik Mommy Sayang. :-* Ok bye. Nanti kite taip lagik. Sejak dua menjak ni, rajin pulak update belog. Hihiii. Till then. Byeeeee~

Xoxo, IntanIrfan