Baju kelawar moden - Raisya Batwing

Salam.

Hai korang. Hari ni kite nak share pasal baju pulak. Heheee. Kite ade jual baju kelawar moden. Sebelum ni, baju kelawar cuma untuk pakai tidur malam aje kan? Sekarang dah boleh bawak jenjalan uols. Hihiii.

Nama baju ni, Raisya Batwing. Satu set RM110 jer. Nak beli  baju dan skirt asing asing pun boleh. ;-) Baju RM55. skirt RM65. Postage RM6 sahaja. Beli set lagik jimat. :-P

Ada banyak pilihan warna.
Cantik kan? 
;)

Boleh pilih ikut kod yang kite bagi ni..


Ok.
Ni pulak pilihan skirt.
Nak pilih warna contra dengan baju pun boleh.
Baru lah urban skettttt :-P


So, kalau korang berminat nak beli, boleh whatsapp kite 012-7186471. Kedai dibuka 24jam. Hihiiii. Kalau nak beli untuk bridesmaid pakai pun cantik.  Heeee. Beli banyak, lagik banyak diskaun kite boleh bagi. Ok korang. Baiiiiii~~