.dah ngantuk tapi....... ni semua meksis punya pasal !

Kite : Sayang gemok gemok gemok!
Dia : Eleh, dia yang gemok Gemok pendek!
Kite : Mana ada! Kite cuma gemok tapi tak pendek.
Dia : Hahaha. Sayang gemok.
Kite : Eh, mana ada. Kite salah cakap. Kite pendek tapi tak gemok. Kite salah cakap!
Dia : Hahaha. Gemok. Sayang gemok!
Kite ; Mana ada! Kite salah cakap la. T__T
Dia : HAHAHAHA. Tu lah, konfiden je cakap. HAHAHA.

Pasangan tunang yang tak berapa betul.
(-.-")

Dia : Cuba Sayang eja malas.
Kite : M. A ma, L. A. S las. Malas.
Dia : Ok. Cuba eja lagi.
Kite : M. A ma, L. A. S las. Malas.
Dia : Tengok tu. Dah ngantuk pun tak nak ngaku lagik. Kan Abang suruh eja LAGI.
Kite : Eiii..ape ni. Suka buat orang pening.
Dia : Hahahaha.

Ektuali ni semua sebab Meksis. Kite topup meksis RM10, dia bagi free call start 12 am - 6 am. Tapi, tunang kite tuh pesen tak suka gayut tepon memalam. (-.-") Dah tu, kite nak call siapa kalau bukan dia. Tapi gayut tak lame pong sebab dedua dah ngantuk. Hihihi. Paksa jugak dia cakap walaupun cakap tah pape. Haha.

Tadi sebelum gayut selama beberapa minit tu, meset meset pasal kaweng. Diskas pasal bridal yang kite pilih. Tadik dah bayar deposit and confirm tarikh. :-) Dah tak lama dah nak kaweng. *gosok gosok mate* Pastu dia pong cakap, dia tak sabar jugak. :-D Kahkah gediks. Diskas pasal itu, pasal ini. Hihi. Best. <3

Kbai. Sok sok sambung update lagik. Banyak benda nak cerite sebenarnye. Pasal preparation kaweng banyakkkkkkkkkk sangat nak share. Hihihi. ^___^ Nait !