.nak tau rahsia kecantikan. ehems! :-p

Salam.

Lately neh, banyak sangat produk kecantikan yang jual dekat online kan kan? Dan salah satu produk yang kite nak share dengan korang adalah.................

Tadaaaaaaaaaaa.

Ni lah rahsia kecantikan ai. Ok tipu. Mesti lah rahsia kecantikan Adira. Dah terang terang gambar Adira tuh. Isk. (-_-") Cantik kan dia? Dulu dia gelap (Seperti saye -__-) Tapi sekarang cun. Err..tak kenal Adira? Zzzzzzzzz ! Pergi gugel sane !

Ektuali, produk neh kan, dia kasi cantik seluruh badan. Bukannya kat muka je. Sebab dia jenis supplement. Pil. Pastu telan. Pastu meresap dalam badan. Hah, gituh. :-P

Ni lah pil dia. 

Harga 1st time beli 1 kotak RM 240.. Lepas lepas tuh, kalau nak beli lagik, dapat murah sikit. Kalau jadik ahli, laaaaaaaaaaaagi dapat murah ! Produk ni seeloknye amik dgn produk sne utk membersihkan toksik2 dalam badan & insyaAllah dapat membuang segala penyakit.. kapsul SNE berharga RM220... Produk SNE ni sangat sangat berkesan okeyh. Mari kite sama sama kumpul duit untuk beli produk neh. Sempat lagik neh nak putih sebelum hari bahagia. Ewah. 


So, kalau korang berminat nak beli, boleh kontek kawan kite dekat emel neh. erni_marliyana@yahoo.com Cakap je korang neh kawan kite. Kompem dapat diskaun. Kuikuikui. :-P Selamat menjadi cantikkkkk ! Eh kejap. Kalau ade sebarang kemusykilan, boleh tanya dia atau tanya kite oke ! 

Kbai !