.yunk, kau baek ke?

Salam.


Semalam kan, kite gayut dengan Ifan. Tehee. Pastu kan, macam biasa lah dok membebel dengan dia. Kite ceta lah pasal kite whatsapp dengan besfreng kite. Sian besfreng kite. Dia mengalami masalah percintaan yang kronik. Konon konon kite neh jadik pendengar setia lah. Konon konon jer lah tapi. :-P

Kite : Yang, sian kawan kite. Tadi kan, kite meset meset dengan dia. Dia cakap, pakwe die cakap kalau nak kawen, kawen lah dulu. Jangan tunggu dia. Dah lah aritu pakwe dia kantoi dengan pompuan laen. Pakwe dia muda sikit dari dia, tapi dah kerja. Padahal kawan kite neh lawa kot. Dah keje semua.
Dia : Lawa eh? Abang kan ade. Hahaha.
Kite : Woi !
Dia : Hahaha. Pastu?
Kite : Pastu kite cakap lah, jangan sedih semua. Pastu dia cakap muka dia dah sembab gile asek nanges je. Dia dah tensen. Pergi mana mana, orang asek tanya, bile nak kawen. Ade ke lagi orang nak kat dia. Pastu kite cakap lah, jangan lah tensen. Dulu ex kite lagik teruk, tinggalkan kite pastu maen blah je. Sep baek tetibe Irfan datang balik pastu kan. Haha. Ade lah, mana boleh bagitau kite bagitau kawan kite ape.
Die : Cakap lah woi.
Kite : Ye laa.. Kite cakap lah, "Alhamdulillah, Irfan datang kat aku. Kau jangan lah sedeh. Satu hari nanti, ade lelaki yang baek untuk kau. Lelaki yang baek untuk perempuan yang baek."
Dia : Yang, kau baek ke? Hahahahaha.
Kite : Kuang ajar kau yunk ! Mana ade kite cakap kite baek ! Kite cakap, kawan kite tuh baek. Kite neh jahat, sebab tuh dapat lelaki yang jahat. Hahahaha.
Dia : Ha'ah ek yunk. Siut ah kau.
Kite : Padan muka. Kutuk orang lagik. Hehe. Pastu kan, kawan kite cakap, dia takut kalau dia kawen umur 30 tahun. Time tuh, semua geng dah kawen. Pastu kite cakap lah, umur tuh cuma angka je.
Dia : Eh, baru tau ek umur tu angka. Hahaha.
Kite : Diam lah kau! Pastu kan, kawan kite cakap lagik "Aku takut tan. Takut sangat. Tibe tibe macam orang tinggal aku kat tengah laut, aku tak de pendayung, mahu pun enjin bot.."
Dia: Eh, Dak Ipan ada. Dak Ipan kan budak kapal. Hahahahah.
Kite : Dah lah yunk. Malas nak ceta kat kau lagik.
Dia : Hahahahaha.

Deng~~
(-.-")