.selamat pengantin baru ATUL !

Salam.


Masa awal jun hari tuh, kite pergi wedding kawan kite dengan Mama. Nak pergi dengan Boipreng, dia sibuk mencari rezeki. Hukhuk. So, ajak lah Mama pergi. Sebab sekarang neh pikir, kang kalau tak pergi, kang wedding kite takde orang datang kang. (-.-")

Kalau pengantin je, mesti santek. Rasanya kan, tak pernah lagik jumpe pengantin yang buruk. Hihihi. Ektuali yang kawen neh kawan masa kite Diploma kat UiTM Shah Alam dulu.. Masa pergi, dah lewat. Ramai dah balik. Dapat jumpa dua orang kawan jer. Eyla dan Zati. Tapi tak dapat snap gambar pun. (T__T)

Same cantik sama padan.
Yang ujung kanan pun pun cantik jugak. :-P

Mama kite of cos lah cantik.
:')

Kawan baek masa Diploma dulu.

Tahniah Atul.
Semoga kekal ke syurga.
Aminn~ :')

Who's next? :-P