.asalkan boleh nyawa

Salam.


Kite ade soang kakak yang sangat obses dengan hidung kite. HAHAHA. Ok tipu. Akak kite neh baru ade soang anak. So, dia neh dok risau je pasal hidung anak dia. Sket sket cakap nak hidung macam hidung kite. Ehem. Hidung ai neh mancung lah sikit dari adek badek laen. Kuang kuang kuang. :'D

Gila semangat dia pergi carik gambar kiteorang masa zaman kecit kecit. (>__<) Semata mata nak compare hidung kite dengan hidung anak dia. Orang macam ni pun ade ke? !@#$%^&*

Semangat akak kite carik gambar kiteorang time kecit kecit. Yang gemok tuh kite ler, siapa lagik. (-.-") Sebelah tu akak kite. Gila pork gemok kite neh. Ni takde guna teknik penyamaran ek. Memang gemok time kecit kecit dulu. (T__T) Nasib baek bile dah besar neh cantik menawan lemak berkerim dan di sukai ramai. Ewah. :-P

Zaman mude mude.
Alaaaahai kiutnye saye.
Ngeh ngeh.

Automatik jadik cun bile dah besar. 
Ahaks. :-P

Along : Ngah, aku nak idung Faqehah macam ko.
Kite : Gile eh ko neh.
Along : Nengok idung ko same dengan Faqehah masa kecit kecit. Mesti dah besar nanti sama.
Kite : Ouh..nak idung aku je? Muke gelap macam aku tanak ikut pulak. Hahaha.
Along : Aku nak idung jer. Hahaha.

Siut jer. 
(-.-")

Pastu tetiba Abang ipar kite cakap...

Aloh.. Tak kiro lah hidung macamano pun.
Janji boleh nyawa.

Amekkaw.
Padan muka.
HAHAHA.