.abang tak pernah rasa macamni :')

Salam.

Suka sangat hari ni. :') Petang tadi, Ifan sms kite. Dia cakap, apa yang kite pos dekat dia, dah sampai ! Yeay~~ Sukanyeeee.. Kan kite ada cerita dekat entry lepas. Klik SINI.
Dia : Sayang :* Bangun bangun je, abang tengok ada bungkusan posmen. Ape tuh? Abang tak bukak lagi. Dari siapa ntah.
Kite : Dari kite lah. Bukak lah. :-)
Dia : Apa tue yunk? :-) Macam neves je.
Kite : Kite pun neves. :-P
Dia : Jap. Abang bukak.

(^______~)v

Dia siap MMS kite. Kite tak mintak pun dia MMS. Eksaited sangat dia. Dia cakap, dia tak penah rasa camni selama neh. Hepi sangat bile kite nengok dia hepi. :')

Happy Birthday Sayang.
ILYSM. 


Kite order dekat akak ni :)