.cuti yang sangat bermakna bagi hidupku

Salam.


Eiii...tajuk entry kemaen lagik macam tajuk karangan bebudak UPSR. Hihi. Ektuali, nak cerita pasal cuti. Kite kan tengah cuti. Tatau lah kenapa UiTM baek sangat kasik cuti. Eh, sebenarnya ni cuti sempena Hari Gawai. Yang tak berapa nak gawai pun, di beri cuti jugak. :-P

Ada dalam 4 esaimen kena buat. 2 dah sentuh tapi belum siap. 2 lagik tak sentuh langsung. Huuu. Tapi insyaAllah, sebelum cuti neh abes, kite akan abeskan esaimen tuh semua. Kite kan rajin. (lah sangat) =___="

Hari ni, adik kite balik dari PLKN. Bukan balik terus, tapi balik kejap jek. Mebi sebab dia dapat cuti Hari Gawai jugak. Adoi. Ketandusan idea dah nak tulis entry. Ni mebi sebab dah banyak masuk ilmu bila baca journal untuk esaimen. Ewah. :-P

Nanti kite update lagik. Kite buat kek hari ni. Nanti kite cerite ek. (harap harap ada orang nak baca.) 

Bai! :-)


p/s: sebenarnye burink sangat cuti neh. (-.-")