.bonzai yang kuat membebel

Salam.


Tadi kan, kite keluar pergi nengok muvee dengan Boipreng kite. Baru je nak nengok ceta Avenger tuh. Orang laen dah nengok, kite baru terkedek kedek nak nengok. (>__<) Takde geng lah nak nengok muvee. Kawan kawan kite semua kuar nengok muvee dengan pakwe masing masing. Kite plak tak reti nak nengok soang soang. 

Lepas nengok muvee, zuppp terus pergi Tesco. Beli adiah & barang sikit untuk celebrate besday adik Irfan esok petang. Pastu lepas setel beli barang, lalu dekat tempat jual bonzai.. Macam comel jek bonzai tuh. Huhuhu.

Kite : Sayang.. Nak bonzai tak? Nanti kite belikan eh untuk adiah besday awak..
Dia : Tak payah lah.
Kite : Hmm ok.. Sayang nengok kite je la. Kite kan pendek macam bonzai.
Dia : Ah tanak lah. Baek amek bonzai tuh. Kalau Sayang jadik bonzai, asek membebel jer. Kalau bonzai pokok tuh diam je. Comel je.
Kite : Woi ! ~!@#$%^&*!

Suka nak kutuk kite. Sebelum balik, ajak dia pergi makan LAGI. Sebelum shopping tuh, dah makan. Pas shopping makan lagik. Lepas tu gemuk, pastu membebel bebel menyesal sebab dah gemuk. (-____-")

Kite : Sayang ! Tau tak.. tadi kan, ada kawan kite cakap kite dah berisi sikit. Yey! Kite berisi sangat ke ek? Tapi kite macam gemuk je.. Alaa nak diet lah.
Dia : Gemuk gile yunk kau skang.
Kite : Bebetul lah! Orang cakap, dia maen maen!
Dia : Abang tak kisah lah awak gemuk ke, kurus ke. Abang terima je. Dah, jangan nak cakap cakap pasal gemuk gemuk lagik. 

Hukhuk. 
Mekasih sebab menerima gelpren yang dah gemuk ini. 
(-___-")

Tapi family die memang pesan,
suruh makan bebanyak.

Biar cincin muat di jari. :-P