.aku cucuk kau kang :-P

Salam.

Yuhuuuuuuuuuuuu~~ Rindu lak nak hapdet belog neh. (^__^) Jumaat malam, kite pergi dating ! Yeay~! Kononnya sebab hari Sabtu tuh dia nak balik JB. Tapi sekali tu, tak jadik balik. Haha. Nanti kite ceta ek kenapa dia tak jadik balik. :-P

Heee.
Tu tangan Dak Ipang.

Malam tuh, kiteorang pergi makan dekat Chucuk Chucuk Sate Celup Halal. Dekat Melaka neh, banyak sangat kedai sate celup tapi semua tak halal. Tapi yang nie, first dekat Melaka yang halal. Kire kedai neh baru lah. Dan seyes, sedap oke sate celup die. Dah lah murah. (>__<) 

Yang comel tu Dak Intang punye !

Style kan meja masak sate celup tu.
Kaki meja guna kaki mesin jahit !

Mama, camni kan yang mama nak kan?
;)

Meh lah datang ! 
Klik gambar untuk nengok peta tuh ek!

Sedap.
Kite makan sampai abes !

Kiteorang amek 10 cucuk je sate celup tu. Sebab takut tak habes. Sebab kite order char kotiaw. Ifan pulak amek Nasi Goreng Cili Padi. Pastu kite order air limau + asam boi. Sedap !!! Memula kan, kite tanak order char kotiaw. Kite nak makan sate celup je. Pastu Irfan cakap, nanti kite lapar lagik. Perut kite neh pesen lapan tong dram punye muatan. Haha. Last last, kite makan sampai licin. Sikit pun tak pelawa Irfan. 

Kite terlupe sebenarnye.
(-.-")

Pastu kan, otw balik, Irfan tegur kite....

Dia : Yang, asal muka kau macam bulan ni yang?
Kite : Hah, nampak sangat ke? Gatal.. :'( Aritu kite makan cencalok. Kite ingatkan Sayang tak perasan. Tak pe la. Balik nanti kite makan ubat. Bla bla bla.

Tapi pas makan tak balik terus, pergi karok dulu. :-P Tapi lepas balik rumah tuh, ya ampun gatal gile. Ntah sejak bile kite alergik dengan seafood. (T___T)

Kesian kat kite. Hukhuk. Tapi dah oke dah sekarang. Sebab semalam kite dah pergi klinik ! Nanti kite sambung cerita lagik ek. Lagik best sebab kite kene puji dengan Bakal Bapak Mertua ! Kuang kuang kuang.

Stay tune !