.merajuk lah sampai tahun depan !

Salam.


Waaaaaaaa..buat penat jer merajuk. Bukan ada orang nak pujuk ! Zzzzzz ! Dulu, kini dan mungkin selamanya, Encik Boipreng kite tuh jangan harap ah nak pujuk pujuk kite kalau merajuk. Tensen seh.

Kesimpulan yang boleh disimpulkan daripada peristiwa kite merajuk semalam adalah.....

Kite : Penat jer merajuk. Tapi kite gak yang pujuk diri sendirik. Tapi kan, kite makan nasik banyak kali yunk hari ni ! Hehe.
Dia : Ye ker? Berapa kali?
Kite : 3 kali. Tadi pagi makan roti canai. Pastu kul 2.30 petang lepas kelas kite makan nasik dengan Sheila, pukul 4.30 abes kelas lagik, kite makan lagik sekali dengan budak laen. Ni skang ni kite makan Nasi KFC. Merajuk merajuk pun senang hati. Hehehe.
Dia : Eh, nak tau tak? Sebijik macam monyet yang kawan Abang bela. Nama dia Boy.
Kite : Eii...apa ni samakan kite dengan monyet !
Dia : Dengar lah dulu Abang nak cerita neh. Kawan Abang ni ada bela monyet. Satu hari tuh, monyet tu merajuk sebab kena marah tapi bila kasik makan, pehh tak banyak pulak kan dia makan ! Banyak gila okeyh !
Kite : Eiii.....kite bukan monyet lah !
Dia : *gelak*
Kite : Benci ah !
Dia : Baju tunang dah siap kan?
Kite : Dah siap dah. Kenapa?
Dia : Cuba Sayang try pakai sekarang. Takut dah tak muat. Hahaha.
Kite : Hoi !! Kite tak gemuk laaaaaaa... !

Demmit.
Tak nak lah merajuk lagik pasni.
:'(

Tu boleh consider dia pujuk ke ek?
(-_______-")

Tak romantik langsung !