.hah, ape lagik.. nanges lah

Salam.

Aaaaaaaaaaa tensen betul lah. Baru jer nak pejamkan mata, terus tak jadik. Sumpah takut. Kite ektuali kena tidur awal sebab esok pagi pagi nak gerak pergi KL. Wedding Nemo & Pojiepooh. Sebelum tidur, macam biase ah, punch card dulu. 

Tengah tengah gayut, terdengar bunyik something dekat tingkap bilik kite. Oh yer. Lupa nak bagitau. Kite bersiaran dari rumah manis rumah dekat Muar neh. Bukan dekat rumah sewa yang tak berapa nak manis tuh. :-P

Ok sambung.. Kite tak dapat gayut lelama dengan Encik Boipreng sebab dia nak lepak dengan kawan kawan dia. (kononnya) So, kena lah tidur dulu. (-.-")

Kite : Kejap !! Kite terdengar bunyik something lah kat tingkap kite. Kite rasa kucen kot nak masuk. Eii takut lah..
Dia : Alaa relaks lah. Paling kuat pun, serigala jadian. Hahaha.
Kite : Woi, jangan lah takutkan kite.
Dia : Kalau benda tuh bagi salam, jawap tau. Hahaha.
Kite : Jangan lah takutkan kite. Dah lah kite kena tidur dulu. Awak tuh dah lah nak balik lambat. *dah nak start nanges*
Dia : Hah, apa lagik, nanges laa.. Hahahaha. Apa lah nak takut. Abah kan polis, rumah berpagar, gril, ada alarm semua..
Kite : Abah kite kerja lah. Belum balik lagik. Eii benci laaaaaa.. Tak payah lah takutkan kite lagik ! *nanges*

Isk.. ape tah yang bunyik kat tingkap kite tuh. 
Harap harap kucen.

Walaupun kite takut kucen, 
tapi lagi takut h_ _ _ _ !
 (T_____________________T)

Cane nak tidur neh.
:'(