.tadi masa abang bukak mms.....

Salam.

Yuhuuuuuuuuu~~ Korang buat ape tuh? Hari Jumaat yang suram. Hukhuk. Suram sebab enggak tahu nak buat apa. Rasa macam nak pergi jalan jalan jer sebab kite takde kelas hari ni ! Dan tak balik rumah jugak minggu neh dan tak pergi JB jugak sebab Encik Boipreng sibuk mencari rezeki... ;-)

Ok nak cerita neh. Kite kan, jarang sangat pakai baju kurung kalau pergi kelas. Kite punye uniform pergi kelas senang je. Tshirt, Cardigan, Jeans pastu tudung ;) Kite cuma akan pakai baju kurung setiap hari Isnin jer. Sebab WAJIB pakai. Peraturan UiTM. Huhu.

Tapi semalam, kite pakai sebab kononnya nak amek gambar kelas, tapi tak jadik sebab kena queue lama woo. Lagipun time tuh kiteorang ada kuiz. So, sesi amek gambar di batalkan. Wuuu~~ Penat jer kite pakai baju kurung santek santek. (T__T) Ok fine. Tak santek pun sebenarnye... Hihihi.

Carik mana Intan.
:-P

Obviously tau kan kan.
(-.-")

Kite MMS pic neh dekat Irfan.

Tapi dia tak reply pun.
:'(

Tapi malam tadi, time punch card.. Tetibe dia cakap dengan kite.... 

"Abang dah dapat dah MMS yang Sayang bagi. Tadi masa Abang bukak MMS, Eh cantiknya Sayang Abang ni.. Abang rasa macam nak main dam je nengok gambar Sayang... "

DEMMIT !
Tanak pakai baju ni lagik !