.pesen caption gambar dekat pesbuk

Salam.


Hihihi. Cuba teka kite nak ceta pasal ape. Kikikiki. :-P Tak yah teka lah. Meh kite nak kasi tau. Err korang perasan tak, bebudak zaman sekarang neh kan kan, (kite budak zaman-tak-sekarang-sangat hihi) kalau upload gambar dekat pesbuk, mesti pesen caption dia semacam.

Ok, mari kite kasik contoh ek.

Kite tak cantik macam awak.
Kite sedar. Kalau suka LIKE lah. Kalau tak suka takpe.

(=______________=")

Pesen caption macam ni sebenarnye nak mintak orang puji.

Tu dekat caption.
Dekat komen pulak macam neh...

Budak A : Eh, awak ni cantik lah.
Tuan Punya FB : EH tak lah. Awak lagi cantik.
Budak A : Tak lah. Awak lagi cantik tau.
Tuan Punya FB : Tak lah. Awak lah.

Hah, bergaduh lah korang kat situ.
Semua konon tanak ngaku cantik.

PADAHAL MEMANG MINTAK PUJI KAN!

Eleh ! 
:-P

Ye, kite tau kite tak cantik macam korang semua. 
Tapi kite bersyukur.
Tak suka boleh blah. Kalau suka, boleh like.
I love you all.

(>__________________<)

Betul tak apa kite cakap neh? 
:-P

Kalau kite, kite punya pesen caption macam neh.

Ngeeeeeeeeee.... (^_~)v
Sweet macam lollipop kan kan kan? :-p


Sebab memang nak mintak puji pong !
Kah kah kah.

Kbai ! :-P