.kadang kadang kite teringin sangat nak...

"Angah, makcik tuh cakap macam ni
macam ni macam ni kat Angah semalam...
Dia cakap pasal kaki Angah.. bla bla bla.."

"Oh, ye ke? Tak pe lah.
Dia dah selalu sangat cakap macam tuh."

Bukan sekali.
Bukan dua kali.

Tapi dah banyak kali.
:'(


Walaupun dah banyak kali, tapi kite tetap rasa sedih.
Sebab kite tak macam orang laen. :')

Dan benda tuh takkan boleh ubah.
(T_________T)

Kite tak suka orang tanya kenapa.
Nanti kite makin sedih.
Kompem kite akan nanges.
:'(

Tapi tak pe lah.

Selagi ada keluarga.. ada
Mama Abah Along Yeop Adik & Chacha 
yang tak pernah malu dengan kite,
I'll be fine. :')

Dan kawan kawan yang selalu ada,
Yang selalu buat kite gelak time kite nak nanges.







Dan 

Dan ada dia yang selalu sayang kite dan terima kite seadanya...
:')

Kite : Kite sedih. Kite bukan tak bersyukur. Tapi orang asek mengata jer. Kadang kadang kite teringin sangat nak jalan macam orang laen, tapi kite tau, kite tak boleh. Dari kecik kite macam ni. *nanges*

Dia : Jangan sedih. Nanti Abang ada duit lebih, kite ubat kaki Sayang yer.. :')

Kite : *kite tau awak nak sedapkan hati kite jer....tapi kite tak kisah. tenks sebab tak pernah penat sayang ktie dan paling penting, tak malu jalan sebelah kite......... :')*

Give me more lovin' than I've ever had.. 
Make it all better when I'm feelin' sad.. 
Tell me that I'm special even when I know I'm not.. 
Make me feel good when I hurt so bad..
Barely gettin' mad, I'm so glad I found you..

I love bein' around you.. 
You make it easy, it's as easy as 1, 2, 1, 2, 3, 4...

There's only one thing to do..
Three words for you I love you..
There's only one way to say..
Those three words and that's what I'll do, I love you...


Terima kasih kerana menerima kite dengan seadanya... 
:')