.cinta tu apa?

Salam.

Bercinta tu apa? Siapa boleh jawappppppp? Ok fine. Kite tak tau nak jawap. Semalam kan kan, Encik Boipreng boleh pulak tanya kite soalan macamni. Kite tatau la apa ayat ayat die memula. Dan kite pun tak ingat sangat apa yang kite jawap. Yang tau, dok bercinta je kejenya. Muahahaha. Tapi yang penting, dia cakap camni....

Dia : Cintu tu macam megi. Kalau kite makan megi tapi tak letak perencah, mesti lah tak sedap. Kena letak daging, udang, ayam, baru sedap. Letak tayar basikal ker. Haha. *gelak*
Kite
: Main main lah awak ni !
Dia : Betul la. Abang saja bagi perumpamaan macam tuh. Kang kalau kasik ayat bunga bunga kang, Sayang cakap Abang jiwang.
Kite : Eiiiii...jiwang... Heheee.

Tapi bila fikir fikir balik, 
betul jugak apa yang dia cakap tuh kan?
;-)

My Drugssss