.teka teki tak lawak

Salam.


Cak cak cak ! Ok. Hari yang stress, penuh dengan masalah. Deng~ Jadi, mari berhibur dengan baca entry sebelum sebelum ini berulang kali. Sebab tuh lah suka buat entry merapu merepek meraban. Contoh entry INI dan INI. Untuk pengubat duka di lain hari. Cheh, menda tah kite mengarut. (-.-")

Ok. Malam tadik tidur awal. Awal sikit jer dari sebelum sebelum neh. Kikikikiki. :-P Biasa tidur pukul 4-5 pagi sebab gayut sampai pagi. Digi kan dapat Call Free. Call lah sampai tahun depan, sampai semua orang tengok pun menyampah. Kikikikiki. Nak Free Call jugak? Boleh refer SINI. Tapi semalam Encik Boipreng request nak letak phone awal. Kononnya nak tidur awal dan bangun awal. Huh, awal lah sangat. :-P

Permulaan perbualan telefon yang agak tegang. Setegang wayar lampu jalan yang tegang bila panas terik.Tapi ada kene mengena ke? (-.-") Eh kejap, wayar tegang time sejuk ke panas ek? Kite terlupaaaaaaa.. (T___T) Dan bila macam dah tak tau apa nak cakap, mula lah merepek.

Kite : Awak kasik lah kite teka teki. Kite nak gelak. Awak tak buat pun kite gelak.
Dia : Alaa... Abang tatau nak kasik teka teki apa. Awak bagi lah pulak.
Kite : Ok. Kenapa doraemon kalau maen o-som dia mesti kalah. *gelak tak benti benti*
Dia : Kan dah soal haritu. *dia tak gelak* *DEM!*
Kite : Alaa..kite suka soalan ni. *gelak lagik*
Dia : Abang tak paham lah kenapa Sayang gelak. Nanti pergi soal Chacha, tengok dia gelak ke tak.
Kite : Chacha dah tidur awal, esok dia sekolah. Esok ingatkan kite soal dia ek.

*Standard teka teki kite neh cuma dengan Chacha jer*
(-.-")

Dia : Banyak banyak gunting, gunting apa yang tak boleh gunting kain?
Kite : Gunting tumpul !
Dia : Salah.
Kite : Betul lah. Gunting tumpul mana boleh gunting kain.
Dia : Salah lahh..
Kite : Hmm kuih gunting ! Yeay~ Kite betul... *gelak*
Dia : Salah lah. Kalau kuih gunting, soalannya, banyak banyak gunting, gunting apa boleh makan? *gelak tapi sikit*
Kite : Alaaa kalau soalan tak boleh gunting kain pun boleh lahh..
Dia : Tak boleh laa..
Kite : Dah tuh jawapannya apa?
Dia : Lipat gunting. *gelak sikit*
Kite : Tak kelakar pun. Lipat gunting tu apa?
Dia : Alaa..kalau maen takraw tuh ade lipat gunting.
Kite : Mana kite tau! Kite mana pernah main takraw !!! Kite tanak gelak. Tak kelakar. *tapi gelak (-.-")

Masalah kite skang kan, kite suka sangat gelak. Tapi paling kite suka, nanges. (T__T) Tapi kite memang suka gelak sangat sangat sangat. Kadang tu, gelak sampai nanges. Semalam Ifan ada kasik teka teki pasal kura kura panjat dinding = kuali. Tak abes teka teki, dah gelak dulu. Tah pape jek. Padahal, dah tau teka teki tuh. Zzzzzz!

Tak lawak ke?
Tolong lah cakap lawakkkkkkkkkkk !
(T_____T)

Lagi lah teka teki pasal doraemon tuh. Tak lawak pun sebenarnya. Tapi kite gelak macam hape. Deng betul. (T__T) Tapi kite tatau lah kalau Ifan tak de nanti. Siapa nak kasik kite gelak dengan teka teki tak lawak. Hmmm.. .. :'( *sigh*