.tak semangat nak balik melaka

Salam.


Semalam borak borak dengan Super K. Hihi. Lama tak guna ganti nama Super K. :-P Ok sambung. Kite cakap lah dengan dia, cuti dah nak habes. Awal bulan 3 dah masuk start kelas balik.. 

Kite : Kite dah tak dek semangat lah nak balik Melaka. Sayang tak dek. Hm..
Dia : Bulan berapa masuk balik?
Kite : Bulan 3, awal. Masa tuh Sayang tak dek dekat darat kot. Malas betul nak balik.
Dia : Sama lah macam Abang. Abang pun dah tak dek semangat jugak nak balik Melaka sejak kawan Abang tu dah tak dek.
Kite : Kawan Sayang? Siapa?
Dia : Parameswara. *gelak*
Kite : Kuang asam !!!!!!!!!!!!!!!

Sabar je lah.
(T__________T)

Ni ke kawan awak tuh?
(T_______T)

Original image HERE