.tak sangka kite neh sangat lampi

Salam.


Lama tak tulis entry pasal pakwe. Pakwe jauh. Takde ceta yang menarik pun nak cerita. Huhu. Lately neh kan, memang payah bebeno nak tidur. Kadang tuh kan, lepas gayut tepon (aktiviti wajib), Irfan dah selamat sampai jepun tapi kite terkebil kebil lagik. Memang payah betul nak tidur. (-.-")

Segala doa kite baca, selawat. Pastu kira kambeng lah, siap baca sifir lah. Pernah tau tak sifir siput tuh ape?

1 x siput = siput
2 x siput = siput siput
3 x siput = siput siput siput
4 x siput = siput siput siput siput

Baca lah kau sampai lebam !
(-.-")

Suke gambar ni.
*gambar hiasan*

Macam malam tadik, lepas cakap ailebiu, tapi tak leh tidur. Tapi encik pakwe nak tidur. Mesti lah kite tak kasik! Peduli ape kite. HAHA. Pastu kite tanya, pastu nak buat apa?

Dia : Sayang bukak tapak tangan.
Kite : Dah. (Sambil buat simbol no 5)
Dia : Ok. Ibu jari masukkan dalam.
Kite : Ok dah.
Dia : Skang masukkan jari telunjuk pulak.
Kite : Dah. Lepas tuh?
Dia : Lepas tuh three lah. *gelak*
Kite : Kuang asam ! (Sambil tengok jari sendiri memang tinggal tiga jari = three)
Dia : *gelak lagi*
Kite : Alaaa tak kelakar pun ! Tanak ketawa !

Tak sangka kite neh sangat lampi..
Rasa nak pang je dia guna lima lima jari neh !
(T__________T)

Tapi tak lama lagik, lawak lawak sengal camni lah
yang akan buat kite rindu.
Hmm.. :'(