.siapa yang nak kawen sebenarnya?

Salam.


Ok fineeeeeeeeeeee ! Kite jeles. Jeles. Jeles. Jeles. Jeles kuasa lapan puluh juta ribu puluh tiga sen. Chacha dapat set katil baruuuuuuuuu ! Set warna putih pulak tuh. Hukhuk. Pastu siap ada meja study. Semua warna putih. Siapa nak kawen sebenarnya? Hukhuk. Mana aci dia dapat set katil baruuuuuuuu (T__T)

Mama, Angah nak jugak. 
Please !

*sumber google*

Angah nak set warna hitam.
Pastu nak ada tiang camni 
:-P

Esok esok je lah kite hapdet pasal bilik baru Chacha. Bukan penting pun. Teheee~ Rasa nak terajang je budak tuh. :-P Sep baek dia tak reti baca belog kite. Kalau dia reti, dah lama kite kena terajang balik. Keh keh keh.

Ok nak tidur. Dah penat menjahanamkan belog sendirik. Ingat nak test dulu sebelum edit belog customer. (T__T) Korang rasa yang sekarang dengan yang dulu, mana lagik santek? ^^ Kalau tak santek pun, malas nak edit semula. Penat ! (-.-")

Ok good night. :-)