.yeayyy ! baju t***** dah nak siap

Salam.

Ngeeeeeee.. Baju kite dah nak siap ! Yeyeyeyeyeyyy... Baju tuh kite tempah dekat adik kawan kite lepas tuh kite upah kawan kite jahit manik sebab dia pandai n kreatid. Eh, kejap. Macam salah belog je hapdet. Patut hapdet dekat B2B. Heee. Tapi nanti kat B2B kite hapdet secara details ek.

Ektuali, baju kite tuh baju kurung moden biasa biasa jer. Kain pun murah. Bukan pakai kain lace. Hukhuk. Tapi baju kite boleh pakai time raya, time kenduri biasa, time pergi kelas ker.... Tak de lah meriah sangat. Kang kalau meriah meriah sangat bling bling sangat, kang dah tak pakai lagik. Rugi woo..

Cantik kan......!
Kite gugel jer gambar neh.

Tapi baju kite bukan camni. Dah beli kaen, baru terjumpa baju neh. Haiyoo.. Kite berkenan sangat baju kat atas ni.. Hukhuk. Tapi tak pe lah.. Nanti nak buat baju camni time nikah. Keh keh keh. (Berangan jer lebih) 

Kite cakap dengan Irfan, baju kite dah nak siap. Pastu dia cakap, tak tengok kite pakai lagik, dah tau cantik. Elehhhhhhhhhhhh ! Nak hamek hati lettew. Orang tak tergoda pun. Eleleleleleleeeeeeee.. :-P

K lah. Nanti kite hapdet lagik. Nak pergi kedai beli manikkkkkkkk mutiara diamond santek santek untuk baju kite tuuuuuu. Tata !