.proposal di luluskan ! yeay ~

Salam.

Tau tak, dua tiga hari ni kan, kite asek nak mengamuk ngamuk jer dengan Encik Boipreng. Nak kate sebab PMS, macam bukan jer. Keh keh keh. Mana tak nye. Bila kite tidur, dia kerja. Bila kite ade kelas, dia tidur. Kehidupan dah jadik 69. (T__T) 

So, bila time kite nak tidur, macam biasa, mesti punch card dulu. Tapi sekarang neh, cakap 5 minit jer pastu dah cakap goodnight. Tak sempat kite nak buat pembentangan bajet apa yang kite buat seharian. Biasa nya kite akan cerita dekat dia apa yang kite buat walaupun dia tak hingin pun nak dengar. Kite pedulik hape. Keh keh keh.

Pastu semalam, gaduh lagik. Kite kol dia lapan ratus kali dari pagi sampai ke malam, sekali pun dia tak angkat! Sabar jer lah noksss. Sebenarnya, dia dah penah pesan, kalau kol dia sekali je tapi dia tak angkat, ada lah hal dia tuh. Tapi kite neh pesen malas nak paham. Selalu buat buat tak paham pastu kena balik. Padan mukaaaaaa... (T__T)

Pastu dalam pukul 9 tuh, baru dia angkat fon. Pung pang pung pang, dia cakap, kalau nak gaduh lagik, baek dia tak payah angkat fon. Dia suruh kite gaduh soang soang. Dia malas nak layan. (-.-")

Tapi lepas pujuk pujuk cair, hihihi kite pun dah ok. Pastu kite tanya dia...

Kite : Awak sayang kite tak sebenarnya ni?
Dia : Boleh tak jangan tanya soalan macamtu. Tu soalan budak budak kecik tau tak. Awak tu dah nak kawen dah Intan. Cuba lah bagi soalan yang matang sikit.
Kite : Habes tuh, soalan yang matang ashane?
Dia : Tanya Abang pulak. Awak tuh dah berapa banyak kali kapel?
Kite : *Dem. Diam dan sentap.*

Dalam hati cakap, Hampeh betul, orang tanya dia, dia tanya orang balik!!! Tapi malas lah nak memanjangkan pergaduhan yang tak de sebab pun sebenarnya. Bila kite pikir pikir balik, kite pun tak faham apesal kite boleh gaduh dengan dia sebab tak de sebab pun sebenarnye.  Huhuhu.(T___T)

Pastu, malam tadik kite dah bentangkan proposal pasal hal ni dekat dia dan dia luluskan ! Alhamdulillah... Hoyeahhhh~ Proceed to next step.. (^__^)

*ghindu dia ah, seminggu dah dia kat KL :'(