.perasaan takut gemuk

Salam.

Siapa suka gemuk angkat tangan cepat ! Eleh, yang angkat tangan tuh mesti tipu kan kan kan? Keh keh keh. Rasa nya, takde siapa suka gemuk unless dia tuh cekeding gila pork. Mungkin dia bukan berniat untuk gemuk, sekadar badan tuh berisi sikit. (kot)

To be honest, kite tak suka gemuk. Isk isk isk.. Mesti lah tak kuat nak bawak diri bila gemuk. Sekarang ni pun, nak bawak diri sendiri pun tak larat. Hari tuh, balik dari kelas, kuar je dari kawasan kampus dan nak menuju ke kawasan parking moto pastu tetiba angin kuat. Nak hujan barangkali. Pastu tetiba kite macam melayang layang. Kurus sangat pun susah. Isk. (T__T)

Dan apabila diri terlalu kurus (terlalu ke? perasan! :-P), kite akan cepat senang sakit. Mungkin itu cuma perasaan. Saiko diri sendirik. :-P Bak kate Encik Boipreng, programming. Sakap ah banyak kali. Saket betul baru tau. (-.-") Tapi orang laen tak rasa. Ini diri kite. Kite lebih kenal diri kite sendiri lebih dari orang laen. (emo disitu. hihi)

Rindu setengah mati. :'(
(Ini adalah iklan.)

Tapi kan, bila kite makan banyak banyak dan berniat, untuk membesarkan sedikit badan supaya tidak terbang apabila di tiup angin. Tapi bila perut tetiba terbuncit sebab makan banyak, mula lah merungut rungut, mengomel itu ini depan cermin sambil tengok tengok perut sendirik. (-.-") Kite da gemuk la. Ashane ni.. Bla bla bla.. Sampai housemate kite sakap, Kak Intan ni penah pulak gemuk. Orang kurus yang sakap dia gemuk tuh orang gila. Hahaha. Shilaka punya housemate. (cc : Shila) Huhuhu.

Dua hari lepas, Mama dan ahli family kite yang laen datang tengok kite kat rumah sewa neh. Doang singgah jumpa kite before pergi rumah kakak kite dekat Penang. Pastu Mama sakap, Angah, makan lah banyak sikit. Kurus sangat Mama tengok. Adik kite pulak sakap, Angah,orang tengok ko dah macam orang sakit dah. (-.-") Nanti Angah makan ah bebanyak!

Lepas tuh, masa kite pergi rumah kazen Irfan, anak buah dia pun sakap, Acik Intan ni kurus sangat lah. Then kite pun sakap, Alaa...uncle (Irfan) pun kurus jugak. Sesuai lettew. Tapi doang sakap, Tapi Acik Intan lagi kurus. (T__T)

Perasaan takut menjadi gemuk dan takut menjadi terlalu kurus. Korang pernah tak ada perasaan macam tuh? Ke kite soang? Huk huk.

Tapi apa-apa pun, 
Semoga kite semua menjadi orang yang sentiasa bersyukur.
InsyaAllah... (^_~)v