.pakwe kite sakap kite bengong !!!

Salam.

Hai hai hai.. Bertemu lagik kite dalam rancangan, bercerita tentang pakwe. Eh, ai punya suke lah nak cerita pasal pakwe. Bukan ai kacau pakwe orang. :-P

Ektuali beberapa hari neh kan, kite macam tak berapa sempat jer nak online. Setakat hapdet status dengan pesbuk tuh, memey ah boleh. Sebab online gune henpon. So, malam neh, online ler guna PC pastu hapdet lah belog sekali. (^__^)

Dua tiga hari neh, kite kan asek nak mengamuk ngamuk jer dengan Super K. Pastu kan, suka dah hempas hempas telepon. Hari tuh dah hempas telepon ke lantai. Sep baek ah tak rosak. Wuuwuwuwu.. Kalau rosak, mamtik kite nak beli baru. Mana nak cekau duet woit (T__T) Tapi masa hempas tuh, tak fikir pulak kalau henpon rosak. (T__T) 

Tetiba teringat pasal kes kite hempas pintu rumah, hempas pintu kereta. Bajet kuat jer. Sekali Super K hempas kite ke lantai, baru tau langit tu tinggi ke rendah. Wuuuu..takutnyaaaaaaaa.. :-P

Ok sambung cerita. Pastu kan, tadi kite kuar date dengan Super K. Tak de pergi mana pun. Pergi makan makan jer. Kite sakap dengan Super K.. Kite lapar.. Kite sakap dengan dia, kite lapar nasik.. Dari pagi, tak makan nasik. Cuma beli ayam goreng seketul dengan 2 sosej.

Kite : Sayang sekarang suka cakap kite bengong. Kite tak pernah pun maki maki Sayang.
Dia : Mana Abang ada maki.
Kite : Ye. Sayang pernah sakap kite bodoh, pernah sakap kite bengong.
Dia : Eleh, Sayang pun sama. Lagi teruk sakap Abang.
Kite : Mana ada!
Dia : Ashane Abang tak sakap Sayang bengong. Beria ia sakap lapar, nak makan nasik. Sampai kedai, nak makan sizzling lah, kek SR lah.
Kite : Heeeeeeee....

Kite selalu camtuh tau. Bila sebelum kuar makan tuh, beria-ia nak makan nasik. Sehari tak makan nasik, badan gigil lah, ape la.. Tapi japgi order makanan laen. (>__<)

Kite : Eii...tak nampak mata Sayang. Hahaha.
Dia : Dah habes besar dah neh Abang bukak mate.

Kite : Cepat amek gambar kite pulak !
Dia : Haha. Amek gambar muka nak gembira.
Kite : Woii! Dah memang muka kite camni laaaaa!

Dia tuh kutuk orang nombor satu. Gggr! Lepas pergi makan, lepak dekat tepi sungai depan rumah sewa kite. Pastu kite sakap dengan Super K.. 

Kite : Tadi kite geram dengan Sayang. Last last kite letak jer tepon. Malas nak cakap babai. Tapi sebelum sebelum neh, kalau kite letak tepon macam tuh jer, mesti Sayang marah. Sekarang tak marah pulak. Pelik.
Dia : Abang lagik suka. Ape lah budak neh membebel. Cepat lah letak telepon. Sebab tuh Abang tak marah kalau Sayang terus letak tepon. HAHA.
Kite : Kuang asam woii! 
Dia : HAHAHA. *gelak evil*

Dulu dulu kan, kalau kite maen letak telepon, mesti lepas tuh dia akan sms kite. Bebel bebel macam makcik. Lepas letak telepon, dia sms kite.. Masa nak bukak sms tuh, saspen gile. Dalam otak, ape lah dia nak marah kite neh. Tapi boleh pulak sakap dia teringin nak makan eskem paddle pop. Maknanya penat jer kite memarah kat tepon tadik, tapi dia tak fokus. Dia sakap, dia tengok iklan eskem tuh kat TV. Macam sedap jer. (T___________T) Rasa nak kasik penampo laju laju jer dekat dia. Geram betei ! 

Tapi geram geram pun, kite tetap sayang dia.
Its love ~~ 
(^__^)