.kite nak sangat sangat sangat...... tapi.... tapi... tapi........... :'(

Salam.

Huwaaaaa keinginan untuk makan piza yang membuak buak bagai ke ladang gandum ! Sekarang neh, kite dah gilakan dominos piza. Kite rasa piza dominos adalah piza yang paling sedap dalam dunia. Ok tipu. Piza paling sedap yang pernah kite makan jer sebenarnyaaaa.. Ngaaa.. Dia punya pizza yang lembut.. Sedap... Huwaa... Tanak bayangkan! Sebab rasa macam nak nanges jer. Nak piza! Nak! Nak..........!

Gugel jer neh.
Korang jangan pergi print pulak.
Kupon tahun 2009 neh woi ! 
HAHA.

Tapi kupon kite lagik banyak !
Baru guna 2 kupon hari tuhhh...

Dari tadi dok tenung tenung kupon dominos neh. Ikut hati, nak jer delivery. Tapi tapi...tapi.... Sebenarnya kite baru jer makan nasik lauk ikan masak lemak cili api dengan sayur kobis goreng. Kikikiki. :-P Tapi kite nak piza jugak !

Alaa ashane ni.. Pakwe ite tak plak. Dia dekat KL. Meeting. Dari semalam dia pergi. Ingat dia balik malam ni, boleh lah makan sama tapi tapi tapi...... Tapi dia balik esok kot... Huwaaa tapi ite nak makan piza tuh hari ni. Sekarang ni ! Baru nak ajak die teman... (T__T) 

Ashane ek.. (T__T) Macam tak best pulak nak pergi makan soang soang. Pastu budak rumah semua tamau. Kalau mau pun, kena banje doang. Keh keh keh. Pokai ah ashamni. 

Hemmm~~~
Tunggu jer la Super K balik Melaka.
BALIK LAH CEPAT !

Kite boleh jer pergi makan piza tu soang soang.
Tapi kite risau, takut abang piza tu ngorat kite.

Kah kah kah.