.abang tak suruh pun sayang nanges :'(

Salam.

Kite baru jer lepas gayut dengan Irfan. Dekat 2 jam kiteorang gayut. Dalam 2 jam borak tadik, rasa banyak nanges dari borak. Tapi terima kasih sangat sangat sangat dekat dia sebab dia sudi dengar luahan hati perasaan jantung dan limpa kite. 

Ada lah problem nya. Malas ah nak cerita sini. Kang korang pun nanges sekali. Kui kui kui. Kite neh memang super cengeng lah. Dem betei. Sket sket nak nanges. Tadi lepas borak borak, tarik nafas.... Then sakap dengan Irfan.....

Kite : Kite neh cengeng sangat kan.. Sket sket nanges. Penat lah..
Dia : Abang tak suruh pun Sayang nanges..
Kite : Tapi kite memang suka nanges. Kite sedih lah.. Hah tengok. Kite dah nanges dah. *nanges*
Dia : Tak pe. Perempuan kan hati dia lembut, memang lah mudah nanges.
Kite : Tapi kan, budak rumah kite, semua tak macam kite pun. Kite tak pernah pun nampak doang nanges. Asek kite je yang nanges.
Dia : Doang tu semua bukan perempuan. Doang tuh lelaki. Sayang hati hati tau..
Kite : Eii...Sayang nehhhh ! *gelak*
Dia : Hah, bagus... Gelak pun... Hehe.

See?
Dia pandai amek hati kite.
Sebab tu kite sayang dia sangat.
(@________@)


*atas ni emoticon mata bengkak sebab nanges hihihi*