.goodbye sweety pie !

Salam.

Hari Ahad yang tak best sebab kejap lagik dah kena balik rumah sewa. Esok start kelass.. Urghhhh! Malasnyaaa nak balik kampussssss...... Hmm tapi tak per. Hari Jumaat nanti kite akan balik rumah semula. Hoyeahh! Sebab kawan baek kite nak kawen Hari Sabtu nanti ! (^__^)

Dah lama tak tepek gambar sendirik banyak banyak dekat belog kan kan? Nah !

Tadaaaaaaaaa..... !
Intan tembam.
(>______<)

Camni lah kalau pesen amek gambar sendirik.

Yang ni mintak tolong Chacha snap-kan.

Tapi lepas tuh, dia snap gambar sendirik.
(-.-")
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tadaaaaaaaaaaa..
Hamek kauuu..

Gonna mish you Chacha.
Mish all my family....
Mama especially...
Jaga diri baek baek dekat rumah. 
20hb nanti bukak simen dekat kaki. 
Hoyeahh!

Dan semua readers belog kite.
(^___^)

Wiken nanti kite hapdet lagik ek.
Tata !

BTW, 
kite dah ajar ashane nak buat 
conversation comel macam henpon kite.
Check dekat SINI !

Tata lagik sekali !

Mintak mintak Super K pun balik Melaka minggu neh...
Ameeeeeeeeennnn..............