.comel betei tertidur time gayut

Salam.

Hari ni tak best macam hari semalam dan kelmarin. Huhu. Kenapa semalam dan kelmarin best? RAHSIA. Keh keh keh. Ok sambung. Hari ni kan, boipren kite tuh lemau semacam. Asek nak tidur jer. Aigoo.. Dari malam semalam, sampai ke pagi tadi.. Sampai ke petang tadi, dan sampai lah sekarang! (T__________T)

Tadi time gayut, tetiba senyap. Bukan sekali, tapi banyak kali ok!

Kite : Sayang ok tak hari ni?
Dia : Tak. Tak ok..
Kite : Kenapa ni? Semalam happy jer.
Dia : Semalam Sayang ada. Hari ni Sayang takde..
*Nanti lepas kawen, hari hari kite dengan awak (Sakap dalam hati)*

Dia : Sayang jangan senyap tau. Nanti Abang terlelap..
Kite : Ok.. Kite tak senyap.. *terus tutup PC, baring atas katil, fokus nak sakap dengan dia dan mula membebel bebel macam selalu*

Tiba tiba, tak de respon dari pihak sebelah sana. 
Ah sudah. 

Kompen dia tidur lah ni !

*Tekan button merah dan call semula*

Dia : Sorry Sayang. Abang tertidur..
Kite : Eiii...comel lah awak ni..
Dia : Lama ker Abang terlelap?
Kite : Tak de la.. Tapi penat kite membebel bebel..
Dia : .............

Senyap lagik !
Zzzzzzzzz.
(-.-")

*Tekan button merah dan call semula*

Dia : Hello.. Sorry Sayang..
Kite : Hmm..Sayang ngantuk eh? Tak pe lah.. Pergi lah tidur..
Dia : Tak nak.. Abang nak sakap dengan Sayang..
Kite : Abes, kalau kite sakap, awak senyap je, buat apa...
Dia : Sayang marah ke?
Kite : Tak, kite tak marah... Cuma kite kesian dekat awak jer... Sayang tidur lah ehh...

Then senyap lagik!
(T__________T)

Memula rasa macam comel bila tertidur masa gayut, tapi kalau banyak kali, pesen nak kena tendang lagik sekali agaknya dia neh. Kui kui kui.

*Tekan button merah dan call semula LAGIK*

Kite : Hello !
Dia : Sayang jangan tengking tengking Abang..
Kite : Kite bukan tengking, kite saje nak sakap kuat kuat sebab kang kalau kite sakap lembut lembut, awak ingat kite dodoikan awak !
Dia : Hah, tu la pasal.
Kite : (Sabar jer la....)

Tapi serius, kite tak marah, cuma macam kesian kat dia. Semoga dia cepat kembali sehat bagaikan juara. Nak suruh dia minum milo hari hari gamaknya. Huhu.. Tak mau lah lemau lemau badan. Semoga pagi esok, dia akan kembali ceria seperti sang suria. Eh? Keh keh keh. 

Ok, nak call semula boipren kite tuh. Kang tak dapat gayut kang. Kang sampai esok kang dia tidur, tak sempat sakap gudnyte. Huhu. Tak kisah pun sebenarnya kalau dia nak tidur, tapi bila suruh tidur, dia tak mau. Tapi bila tengah gayut, dia tidur.. Ggggr!

Eh, boipren korang pernah buat perangai comel camni tak?
Errr...comel ker?

Ngaaaaaaa.... 
(^__________^)