.boipren kite sakap kite bodoh :'(

Salam.

Sadis tak kalau kena maki dengan boipren sendirik? Huwaaaaaaa.... Tak suka tau laki yang suka maki maki maki gelpren. Lagi lagi kalau sakap bodoh, bengong dan sebagainyaaa.. (T__T) Aritu, boipren kite sakap kite bodoh.. :'(

Masa tuh, kiteorang beli KFC, bungkus jer.. Makan dekat satu tempat yang di rahsiakan. Cewah. Poyo je nak rahsia segala. Keh keh keh. :-P Kite yang pergi beli. Boipren kite tuh kan pemalas, dia duduk je lah tunggu dekat meja. Kehkeh. Lepas kite beli, kite dengan dia pun masuk lah kereta dan bergerak ke tempat rahsia itu together gether... Ngeee..

Sampai je dekat tempat tuh, acara melantak pun bermula !

Dia : Ish..siapa lah yang ikat mati plastik KFC ni. Susah betul nak bukak. Mesti pompuan kat cashier tadik. Bodoh betul lah pompuan tuh. Siapa suruh ikat mati.
Kite : Haa? Kite lah yang ikat. Woi! Selamber jer sakap kite bodoh!!!!  *jerit*
Dia : Hahahaha. Sorry Sayang. Abang ingat budak pompuan KFC tuh... Hahahaha.
Kite : Eiii..awak ni!! *secara spontan, tendang kaki dia*
Dia : Woi, tendang Abang!
Kite : Hahaha. Padan muka. Siapa suruh sakap kite bodoh.
Dia : Sayang tendang Abang! Hahaha.
Kite : Sayang sakap kite bodoh. Hahaha.
Ngek betei memasing kan?
HAHA.

So, kesimpulannya, 
Siapa yang bersalah?

Atau budak pompuan cashier tuh?

Ok fine.
Kite yang salah. 
(-.-")

Sebab kite yang ikat mati plastik tuh.
Keh keh keh.

Tapi best jugak dapat tendang Irfan tuh.
Bukan selalu dapat peluang ashamtuh!

Ape tengok tengok!
Tendang lagik kang
Kikikikiki...
(^________^)

Rindu lah !
Balik Melaka cepat yayang!


Kite dah dekat rumah manis rumah neh !
Weeeeeeee.....Jumaat Sabtu Ahad cuti !