.ape akan jadi jika keypad henpon anda rosak pada button bernombor 7 dan button 'padam'?

Ini adalah mesej-mesej saya dgn rakan baik saya, Muzhaffar Sahlan kat henpon. Henpon dia rosak pada button 7 dan button 'padam'. Perkataan yang perlu ditaip menggunakan button nombor 7 akan menjadi pelik ketika saya mesej dengan dia sejak sebulan yang lepas. Paling teruk bila perkataan yang salah taip tu tak boleh nak padam balik sebab button 'padam' pun rosak jugak. Jadi dia malas nak taip baru balik, dan dia terus hantar dekat saya. Ini la jadinya..

SITUASI 1
KUREN: Shah, esok jd tau g bukak puasa ramai2 kat lua..
SHAHLAN: bate hinggt kna byo? (bape)

SITUASI 2
KUREN: Shah,aku nk dtg umh hg ni skg. leh ke?
SHAH: woi.. boleh. he3..dh amjc (x pasti amende amjc tu,tp yg sy tau dia da slh taip n xleh pdm blik)

SITUASI 3
SHAH: kulen, hg tlong bawt mcj tuk bg tau kt diowg acala bbuka mlm ni. anto kat aku nnti ak fowedkan kt diowg. hp ku lotak..! xleh tkan no. tjuh. hg fham xmcj ak ni f...! (f...! tu menandakan dia bengang kot ngn hp dia. haha)

SITUASI 4 (NK TYE ADE KE KAMERA UTK TGKP GMBA UTK ACARA BEBUKA MLM TU)
SHAH: xde kamela ke nk tgkat gmba kite mlm ni? he3.

SITUASI 5 (DIA NK TYE SY ADA KAT MANA)
SHAH: Mmmne kamo?

SITUASI 6 (SY TYE DIA BALIK, DIA ADA KAT MANE. KEESOKAN HARINYA.)
KUREN: shah, mane hg?
SHAH: Ak otwy g tafah ni. ( Tapah)
KUREN: hahaha..ape da tafah..
SHAH: Ala.. hnfon aku kn lotak.. hg kna la fham. (rosak)
KUREN: hahaha..! lawak2.. mcm budak baru nk blaja mengeja.
SHAH: Wei, biadat.. btol (biadap)
KUREN: muahaha..aku da x tahan gelak dh
SHAH: What evel.. ~~ (what ever~~)

SITUASI 7
SHAH: Mne kmu?
KUREN: aku odw blik dri kampung ni.. npe?
SHAH: He3 aku _aje je.. afe flan alini? (he3 aku saje je..ape plan arini)

Hakhakhak..ape2 pon boley Shah.. Janji aku faham..tapi aku rase..bukan takat button 7 dan button 'padam' je rosak. Aku rase semua button ko rosak. Dengan jari jari ko skali rosak. Perkataan yang tak de kena mengena dengan button 7 pun effect skali.. Hahahadoi... :p

Shah seorang yang romantik. Tengok background tu.. 
Haha.. Jangan marah Shah. :-P

Credit to Kuren Ghazali yang hensem ^__^