.segmen bersilat di dapur | biskut famous amos

Salam.

Wuuuu...semalam kan, kite buat biskut famous amos... Ngeee.. Percaya tak? Keh keh keh. Semalam, kite dok rasmikan oven baru. Mekasih Abah & Mama sebab belikan oven! Boleh lah dok maen masak masak dekat dapur.. Kikikiki. :-P

Nampak menawan kan?
Tapi besar sangat... 
Patut buat kecik keci sebab nanti biskut neh kembang
>_____<

Budak ni paling sibuk kalau kite nak 'bersilat' dekat dapur

Wuuuuu~~ 
Dah masak!

Mama : Sedap, tapi terlalu rapuh. Angah kurang tepung tuh. Kenapa buat sikit sangat?
Angah : Sebab angah main belasah jer.. Tak de penyukat...
Mama : Ok. Nanti kite beli penyukat dan penimbang.
Angah : Yeayy!

Tak sabar nak buat biskut lain pulak. Nak gugel macam macam resepi yang lain. Hihihi. Kite neh, belajar masak dengan makcik gugel je. Ngeeeee... Oh ye, Biskut Famous Amos neh, kite amek resepi dari SINI

Selamat Mencuba!
^______^


Sebelum tu nak mintak jasa baik korang semua.... 

Mula-mula LIKE yang ni

Lepas tu, LIKE yang ni pulak

MEKASIH!
^________^



Klik SINI untuk tengok Resepi Biskut yang lain
Ngeeeeeee.... :-P