.kite nak naek ketapi jugak!

Salam.

Semalam, dok borak borak dengan Super K. Eh, macam dah lama jer tak ceta pasal Super K kan kan? Dah terbiasa cakap IRFAN je. Hihi. Bincang bincang pasal perancangan masa depan. Keh keh keh. Makin hari makin seronok bercinta dengan Super K neh. Rasa bestttt sangat even kite neh kaki gaduh. Rasa macam sangat sangat di sayangi. *kelip kelip mata* Dan terasa bagaikan Super K neh ada Super Power! Keh keh.

Tak kan lah nak cerita semuanya kan kan kannnn. (blushing!) Tapi antara nyaaaaa....

Kite : Sayang..kite kan...teringin sangat nak naek ketapi. Nak naek ketapi yang boleh baring baring tuh.. Nanti dah kawen, sayang bawak kite ek.
Dia : Heheeee. Apa la sayang neh. Kapal laut, kapal terbang, ketapi, semua abang dah naek. Tau tak apa yang abang nak sangat naek?
Kite : Apedia?
Dia : KAPAL SELAM! Hahaha. (ketawa menghanjing)
Kite : Ok takpe. Kutuk kiteeeeeeeeeeeee! T__T

Eii...berlagak betul!


Sabar je lahh...
=..="