.kenapa mesti tipu?

Salam.

Kite tak paham lah, kenapa kadang kadang, si boipren ni nak tipu tipu gelpren dia? Eh, kite bukan cakap pasal boipren kite. Tapi pasal boipren orang laen. Kui kui kui.

Kite pun penah jugak kot tipu boipren kite. (T__T) Wuuu..ampun.. Tapi kite dah mintak maaf. Tak tunggu raya pun kite dah mintak maap. Baek kan kite? Ngeeee. Mungkin tak berapa best guna term tipu. Mungkin lebih sesuai kepada "Menjaga Hati".. Kan kan? :-P

Ada satu kes tuh, gelpren dia garang. Lagi garang dari kite. Eh, kite garang ke? Keh keh keh. Mana boipren dia nak pergi, apa dia nak buat, dia tanak bagitau gelpren dia. Sebab apa? Mungkin sebab takut gelpren dia mengamuk.

Kite lagi mengamuk kalau kite dapat tau, yang boipren kite pergi mana mana, tak bagitau, lepas tuh kite dapat tau dari orang laen. Hah, jangan maen maen. Kite banyak spy! Kui kui kui. Kalau bukan dari spy, kite boleh dapat tau sendirik. Kite ade 6 sense okeyh! :-P

Memang kadang kadang kite marah kalau boipren kite kuar tak bagitau. Tapi selalunya dia akan bagitau. Sebab kite kalau nak pergi mana-mana, kite bagitau dia. Kalau dia lepak dengan kawan dia atau ade meeting dengan abah dia, kite takkan kacau la. I'll give him time. Takkan nak 24 jam kacau dia. Ye tak?

So boipren/gelpren korang camne?
Pernah tipu korang tak?

Bila kantoi, korang maafkan ke apa?
(^__^)

Kalau kite, sekali buat, boleh maafkan.
Tapi kalau banyak banyak kali, 
memang nak makan kasut saiz 5 lah!!!
GGGRRR!!!

Nak tengok magik tak? Klik SINI!