.harga emas naek lagi (-.-")

Salam.

Harga emas naek lagik. Zzzzzzzzz. Ni akan mendatangkan dilema bagi pompuan pompuan yang meminati barang kemas ala ala mami jarum tuh. Tapi macam kite, kite kureng sikit. Tatau lah kenapa. Mungkin belum sampai masa nak minat emas kot. Kui kui kui.

Tapi Mama cakap, bila harga emas naek, nak jual laku. Ceh! Kalau emas pun tarak, nak jual ashane? Pinjam barang kemas Mama bole ka? Haha.

Hambek kau!
Emas 916 sekarang RM200/g
(-.-")

Ektuali kalau jari korang kecit, dapat jimat sikit kot bila nak beli cincin. Kui kui kui. Kalau berat cincin korang tuh 2gram, harga dia bukan RM400 tepat. Sebab nanti ada harga upah lagik. Ntah ntah, dekat RM500 cincin tuh. Ada kawan kite cakap, kalau nak beli cincin ker, apa ke, tak payah beli dekat kedai yang glamer glamer yang masuk TV tuh sebab upah doang mahal. Padahal emas yang sama jer. Kire macam brand jer lah kot. 

Makin lama makin mahal harga emas neh. 

Nanti time kite tunang ke, kawen ke, 
beli cincin silver je. 
JIMAT! 

Kbai. 
(T__T)