.bengong punya kawan @#$%^&*(#$

Kawan : Hello Intan.
Kite : Hello.
Kawan : Kau ni macam baru bangun tidur je.
Kite : Ha'ah. Lepas sahur tadik kite tidur.
Kawan : Nanti petang sikit aku nak datang rumah kau. Nak mintak kau tolong ajar buat graf. *explain*
Kite : Hah, datang lah.
Kawan : Dalam pukul 4 macam tuh.
Kite : Ye la..
Kawan : Kau macam mana dengan pakwe kau? Kapel lagi?
Kite : Ye laaa.. Dengan dia lagik lah. Kenapa?
Kawan : Tak de la. Aku ingat, kalau dah putus, aku nak masuk line. Hahahaha.
Kite : Bengong ah kau neh!
Kawan : Hahaha. Tak dapat lah kau peluang nak jadik makwe aku.
Kite : Tak hingin laaaaaaa! Hahaha.

Ape daaa...
Nasib baek lah kite dah kenal budak neh dari kecik.
Kalau tak, memang kite bom rumah dia.
Kikikiki :-P

Tapi bukan sekali dua dia cakap ashamni.
Banyak kaliiiiiiiiiiii!
Zzzzzzzzz. (-.-")

Kite bahagia je dengan pakwe kite tuh.
Alhamdulillah....

Tak sabar nak tunggu hari esok!
^________^

Doodle credit to : Cik Asfz