.suka lettew nak tinggalkan kite dekat sini

Dia : Alamak sayang, abang terlupa lah yang abang naek flight. Abang ingat naek ketapi. Kemeja abang tak lipat pun, abang hang je. Jangan risau, lewat ashane pun, abang call ok.
Kite : Ok. Call tau. Tak call, siap! Tujuh hari tujuh malam kite majuk, tanak kawan dengan awak.
Dia : Hah, ok jugak tuh! *gelak*
Kite : Woiiii!
Dia : Hahahaha... 

Pukul 12 tengah hari ni, flight Super K ker Sarawak. Ke sana atas urusan kerja. Bukan lama pun, seminggu je. Tapi walaupun seminggu, rasa macam lama je dia nak pergi. Dia selalu cakap, Alaaa...ni baru pergi dekat dekat. Bukan pergi belayar lagik.. Kalau belayar, ntah ashane... Hm..Kelmarin borak borak dengan dia....
Dia : Tiket flight lusa.
Kite : Hmm ye. Balik bile?
Dia : Tak tau lagi. Abang tak dapat jadual lagi.
Kite : Hmm... :'(
Dia : Seminggu je sayang, bukan pergi belayar. Kejap je.
Kite : Same je. Baek pergi belayar.
Dia : Tunggu lah lepas raya, abang keluar lah belayar.
Kite : Hmmm.. Oke.. T_____T
Kite memaen je laaaaa....
Bukan nak suruh awak pergi belayar betul!

Suke lettew nak tinggalkan kite dekat sini.
T_____________________T

Balik cepat tau!
*nanti kite rindu*
Awak dah janji nak beli baju raya
 sesama dengan kiteeeeeee!


JAGA DIRI BEBAEK DEKAT SANA NANTI.
Gonna missssss youuuu a lot!
^____^