.sebenarnye kite bukannye takut kucen sangat....

Salam.

Ashane nak cakap ek. Bukan takut cuma macam geli kot. Kadang kadang bila dia pergi dekat kaki, meleset leset, rasa macam rimas pun ada. Tapi kite tak de lah kejam dekat kucen sampai nak sepak sepak bagai. Melampau tu woii!

Semalam kite pergi rumah kazen kite yang gambar dekat atas neh. Rumah dia dekat Kulai. Dah 3 hari dia duduk rumah kite. Pastu bila dia nak balik, mama cakap, mama nak hantarkan. Kesian pulak kalau dia naek bas. Lagipun, dia baru 19 tahun. Bahaya woo. Hukhuk.

Pastu dekat rumah dia ade 3 ekor anak kucen comel comel. Mama, Yeop dengan Chacha dah teruja. I pulak macam, "Alaaa...nak bela jugak ke? Kucen yang sebelas ekor dekat rumah tuh ashane?" Tapi tak pe lah. Orang cakap, bela kucen neh murah rezeki. Selagi dia tak kacau kacau kite, kite ok je. Lagipun kalau kucen neh masuk bilik kite, Super Chacha ada. Dia boleh tolong selamatkan. Heeeeeee. So sekarang dekat rumah ada patblas ekor kucen. >__<

Alalala asal lembek semacam kucen neh.. 
pastu macam vibrate badan dia.
T____T

Ni time dekat rumah kazen kite.
Lama gila percubaan nak pegang kucen neh.
Huhuhuhu.

Eksen je neh.
Padahal dah jerit jerit suruh yeop snap gambar.
Nak masuk pesbuk katanya.
HAHAHA.

Hujung jari je kite pegang.
Heeeee..

Kite memang salute lah siapa yang suka dan sayang kucen. Chacha tuh baru 5 tahun. Relaks je pegang kucen. Bila mama suruh buang kucen yang tua tua kat rumah neh, mesti dia cakap JANGAN!

Muka gembira jee...
T______T

Pernah tulis pasal Chacha suka kucen
dekat entry neh

Kucen tu plak elok je duduk dengan dia.
T____T

Irfan pun suka kucen. Dulu dia dah pernah tanya kite, kalau dah kawen nanti, nak bela kucen boleh tak.. Kite ok je. Kite dah pernah tulis dalam entry neh. Hmmm....kucen neh comel sebenarnye. Kite tau. 

Cuma kite takut kalau dia geget kite. 
Saket kot! 

Takkan nak geget dia balik! 
Hakhak.