.i am in his shirt !

 (1)

(2)

(3)

Perhatikan 3 gambar di atas.....

Dua gambar pertama adalah gambar ketika Super K masih dalam pelayaran. Sebab tu rambut panjang. Janggut pun panjang! =.=" Rockers sangat lettew. Eleh.. :-P Dan gambar ke tiga adalah gambar ketika kerja di darat. Much more hensem. Rambut dah pendek. Ehem ehem. *gatal*

Dak Intan.
Baju sama?

Sebenarnya ni memang baju dia pun.
I mana ada baju sebesar neh!
^___________^

Buat lepas rindu KALAU rindu.
Keh keh keh.

^_____^

Hi!
Saya lah gelpren Super K yang comel dan manjew ituh.
Hihihihi.

Bila rindu, 
baju neh lak buat peluk cium sebelum tidur.
*gediks*

*Petikan dari rentetan peristiwa semalam*

Saya : Kalau kite rindu awak, nak buat ashane?
Dia : Buat lah macam biasa yang sayang buat tuh..
Saya : Buat apa ek? Biase kalau kite rindu awak, kite nanges.
Dia : Hah, buat lah bende yang sama. Hehehe. *gelak*

Hampeh punya pakwe!
=.="

Saya : Abes kalau awak rindu kite pulak ashane?
Dia : Abang tahan je lah rindu tu. Ada rezeki nanti, kita tetttttt yerr. Nanti lepas tuh, dah boleh jumpa selalu. Tak de lah rindu rindu dan duduk jauh jauh mcam ni. Abang kalau boleh nak cepat.
Saya : Kite pun! Heee ok!  *blushing*

❤ love is in the air!