.bila tengok muka sendiri dan muka dia, ashane lah rupa anak kami bila dah kawen nanti

Salam.

Tajuk entry tak boleh blah panjang. Hihi. Hari tuh, lepas mandi, tengok muka dekat cermin. Lepas tuh sengih sorang sorang dan cakap dalam hati, Shomel jugak ek haku neh.. Kah kah kah.. Tiba tiba kite terfikir, bila kite dengan Irfan kawen nanti, macamana lah rupa anak kami ek. Terus sms dia, cakap hal ni. Kite cakap dengan dia, mesti comel kan. Hihi. Lepas tuh dia cakap, "Memang lah.." Heeeeeee....

Tau ah tinggi, kutuk orang je woiiii!

Lepas komen komen dekat pesbuk, terus kite gugel, carik permainan buat baby. Err maksud kite, buat muka baby ikut muka parents. Kite pun upload lah gambar kite dengan gambar Irfan ...

Kite : Tadi kan, kite maen game buat muka baby ikut muka sayang dengan muka kite. Comel. Mulut ikut mulut sayang, mata ikut mata kite. Heeee.
Dia : Ye ke? Nanti hantar dekat abang. Abang nak tengok. Hehe.
Kite : Alaaaa...kite dah tutup computer. Nanti kite hantar ek.
Dia : Hantar tau. Abang nak tengok.

Alalalalaaaaa shomelnyeee anak mama...
Mata ikut mama, mulut ikut abah... 
:-P

Eleh, mesti korang nak maen jugak kan game neh!
Klik SINI tau!

Game neh suka suka je tau.. Korang tak yah lah caya sangat oii! Huuuuuuu~~ Kite nantok dah. Mau tidur dulu. Selamat malam korang. Tata! :-)