.tak de masa aku nak stalk kau lah gile!

Salam.

Mungkin entry neh agak tak best (macam lah selama ni entry aku best. hakhak.), memarah, dan sebagainya tapi aku peduli apa. Serius aku rasa macam nak pergi lempang budak ni sekarang jugak.

Aku tak de masa nak pergi stalk kau, tengok FB kau semua tuh. Kau bajet kau tuh #retis? Kau bajet kau tuh #diva? (pinjam ayat kak nowa. huhu) Kalau kau tuh #retis pun, aku memang takkan minat kau sebab aku memang tak suka kau. (bersambung........)


Entry marah mesti lah kena guna aku. Mana boleh cakap I-You-I-You. Huhu. Dan rasanya tagline dekat header aku tuh, kena tambah lagik. Dia comel, dia gedik, dia manja dan DIA GARANG. EH, Yeke?!

Ok bai.
Next entry pleaseeeeeee!