.mimpi jadi realiti

Salam.

I jarang mimpi. Sangat jarang. Mimpi kering jarang, mimpi basah lagik lah tak pernah. Orang cakap, mimpi tuh mainan tidur. Orang cakap, mimpi tu mainan syaitan. Jangan percaya. Ni mesti tidur tak basuh kaki. =.='

Baru baru neh, I mimpi. Pelik. Sebab I sangat lah susah nak mimpi. Sebab I selalu mengigau. Ok fine, kantoi. Hihi. Tapi I tak tau kenapa I mimpi dia. Dua tiga hari fikir pasal dia. Maybe sebab tuh I mimpikan dia.

Dalam mimpi tuh, dia eksiden. Teruk. Masuk hospital. Tapi sebab I jauh, I tak boleh pergi tengok dia selalu. Dan ada orang laen yang lebih dekat boleh tengok dial. Tak pe. I redha. Masa I pergi lawat dia, dia tak sedar. Dia tak tau pun I datang tengok dia. Masa tuh airmata jatuh berjujuran. Haish..I kan memang cengeng. =.='

Bila bangun pagi, malas nak fikir pasal mimpi tuh. Petang tuh, I pergi library dengan kawan baik I. Borak borak dengan dia. Cakap pasal mimpi tuh. Tapi borak borak biasa jer la. Tak de lah fikirkan sangat pasal mimpi tuh.

Tapi malam tadi I dapat tau, mimpi I tuh memang jadi kenyataan. Bila dapat tau, terus nanges tak benti benti. Salahkan diri sendiri. Kenapa I mimpi macam tuh? Kesian dia. Kalau mimpi I lebih buruk, mesti lagi buruk keadaan dia. :'( 

Alhamdulillah, keadaan dia stabil. Doa yang baik baik untuk dia. Mimpi tuh mainan tidur. Mungkin ianya cuma kebetulan. Tapi apa apa pun.....

Dear you,
Take care. You know me well. 

Haish, I pulak yang rasa nak demam. Mata dah panda giler, badan letih, kepala pening. Malam ni nak mimpi pergi Disneyland dekat Jepun lah. Mana tau jadik kenyataan! :-P