.lepas satu masalah :-)

Salam.

Dua tiga hari ni, I asyik fikir 'hal ni' jer. Patut ke? Aci ke? Tak cepat sangat ke? Err hal apa? Jeng jeng jeng. Biarlah rahsia. Kang kepoh kepoh sangat kang, tak jadik pulak. Tapi, kalau kepoh kepoh pun, sebenarnya tak apa jugak kot. Sebab setiap apa yang kita cakap tuh doa. Kalau cakap betul betul, insyaAllah akan jadi kenyataan. Nak cakap dekat korang ke tak ek? Hihihi. :-P

Tapi lepas chat dengan beberapa orang kawan rapat, dan dengan kakak I sendiri, respon mereka semua positif. Alhamdulillah. Akak I over betul, siap tanya nak tema warna apa. Dem ah. Suka buat I blushing. Cilakak betul =.=' 

I'm waiting for the next step. :) I love you so much my sweetypie. *senyum*Errr kita nak cincin simple simple je tau. As simple as me. Haa? Cincin untuk hape? Keh keh keh. 

Santek gak kan cincin Mickey Mouse neh.
Tapi mesti Chacha nak sebab dia suka Mickey!
Cincin neh cool kan?

Kata Seafarers' girl. 
Mesti lah kena ada anchor gituh! :-P

Doakan yang baik baik untuk kami!