.tiada video skandal seks di sini :-)

Salam.

Kadang kadang terasa macam bukan
duduk dekat Malaysia.

Video seks boleh di tayang umum.
Boleh ke?

Errr...tak malu ke?
Tak takut dosa ke?
=.='

Negara negara luar gelak gelakkan kita.
=.='

Semalam cerita dengan Super K pasal hal neh. MESTI LAH KENA CERAMAH kan? T____T Macam I neh jahat sangat jer. Dia cakap, tak baik cerita pasal aib orang. Tak baik itu, tak baik ini. Huk huk huk. BAEKKKK SAYANG... T___T

Tapi masalahnya setiap hari I tengok berita dekat TV, semua cerita pasal skandal seks Ketua Parti Pembangkang tuh. Bukak TV jer, mesti ada pasal kes tuh.. =.='

I bukan nak menangkan sesiapa, tapi zaman sekarang neh, susah nak percaya dekat orang. Orang yang baik dengan kita pun boleh tikam belakang kita, lagik lah musuh kita kan? :-) Lepas tuh, bila dekat TV siap tayang address belog yang ada video seks tuh, mesti lah semua gugel kan? Termasuk lah I dan housemate I. Haish, habes rosak mata I. :-P

Kalau belog terbabit letak Nuffnang, fuhhh confirm mencanak canak traffik dan earing kan? Tak macam I, ciput jer. Huhuhu.

So, korang rasa siapa di pihak yang benar? 
Siapa yang di aniaya?
Siapa yang teraniaya

Tangan ke dada, mata ke atas 
┌ (˘⌣˘) ┐

Eh silap, silap.
TEPUK DADA, TANYA IMAN
:)