.kau lompat, aku lompat, kau terbang, aku terbang!

Salam.

Keh keh keh. Tajuk entry tak boleh blah. Jangan nak gedik sangat boleh tak? :-P Hmm sekarang kan, kan Super K kononnya nak berhenti belayar kan..... Errr no comment lah. Kang cakap lebih lebih kang, sekali dia pergi belayar, I jugak yang melanguk dekat darat, tunggu dia pulang. T__T

Tapi rindu wooo zaman bercinta dulu. (macam lah sekarang tak bercinta kan?) Tapi I rinduuuuu nak rindu rindu dia masa dia atas kapal. Dia kan kerja shift 12 - 4. Habis kerja 4 pagi, call I. I pulak gigih tunggu dia abes kerja semata mata nak gayut telefon. Sweet kan I neh? Kikikikiki. :-P

Kadang kadang macam teringin jugak naik atas kapal tuh. Kenderaan atas air yang I pernah naek cuma FERI jer. Hukhuk. Kadang kadang teringin jugak nak feeling macam cerita Titanic. :-D

You jump, I jump.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
You fly, I fly!
Weeeeeeee~~

Dan ini pulak versi Melayu. Belayar di daratannnnnn.... Feeling macam ceta Titanic. Tapi menggantikan kapal dengan kereta. dan lautan dengan daratan. Bahahahaha! Kau lompat, aku lompat, kau terbang, aku terbang! Yeayyyy!

Ok lah. Entry ringan untuk hari ini. Esok I exam, ada 2 paper. Doakan I dapat jawap dengan tenang, cemerlang, gemilang dan terbilang ekkkk! 

Tata! 
:-)