.i know u gonna miss me :)

Ingin
Ku cubit dua bola matamu
Ku congkel dua belah pipimu
Ku raba sedikit rambutmu

Ingin…
Aku menggigit hidung mancungmu
Ku sentil merah bibir monyongmu
Ku jambak daun telingamu

Ingin ku sentuh sentuh sedikit
Walaupun tak boleh sedikit demi sedikit

Ku malu ku jadinya mau
Memandangi kamu dengan otak nakal
Ku akui kamu bagai ulat bulu
Sentuh sedikit gatal badanku

Ingin…
Ku cubit dua bola matamu
Ku congkel dua belah pipimu
Ku raba sedikit rambutmu

Ingin…
Aku menggigit hidung mancungmu
Ku sentil merah bibir monyongmu
Ku jambak daun telingamu

Sayang kalau kau memang benar sayang
bukakan sedikit pintu yang ada dalam hatimu

Ku malu ku jadinya mau
Memandangi kamu dengan otak nakal
Ku akui kamu bagai ulat bulu
Sentuh sedikit gatal badanku
Sentuh sedikit gatal badanku

Ku malu kujadinya mau
Memandangi kamu dengan otak nakal
Ku akui kamu bagai ulat bulu
Sentuh sedikit gatal badanku

Ku malu kujadinya mau
Memandangi kamu dengan otak nakal
Ku akui kamu bagai ulat bulu
Sentuh sedikit gatal badanku
Sentuh sedikit gatal badanku
Sentuh sedikit gatal badanku
Gatal badanku sentuh sedikit

:: Lagu faveret kami ::


Kite tau awak mesti rindu kite selalu.
Tengok lah gambar kite puas-puas sampai muntah
Wek! :-P

Kite suka awak nyanyi lagu ni untuk kite
macam tadiiiii....
Heeee~ Sangat sweeeeet~

Gambar berdua kita tak ada tadi =.=
Tak snap pun pakai phone kite
T___T

Yang ada pun, cuma ni
T___T


Comot kan?
Macam HANTU!
(Gambar comot mesti lah KECIK)
=.='

Tapi ada dekat DSLR our photographer
Suruh beliau transfer cepat sikit tauuuu!
:)

Will update about my sister's wedding later.
Ramai bloggers datang.

THANKS A LOT!
Love muchhh!!