.kalau tak merajuk, itu bukan intanurulfateha

Salam.

Ok. Dia janji nak balik hari ni. Tapi tadi meset meset macam tak jadik balik sebab banyak hal lagi. Dia tak cakap direct, tapi kias kias. Ingat I tak faham lah? :'( Mula mula macam sedih tapi redha je lah kan. Pasrah. Dah biasa dah. Dan memang kena biasakan. Jangan mengada mengada sangat. Sila matang. Sila berdikari. Walaupun susah ;'(

Tapi mesti lah rasa sedih.
Mesti lah nak merajuk.

Kalau tak merajuk, itu bukan

Keh keh keh :P

Ah, pedulik.
Nak merajuk jugak.

Tapi bila I merajuk, dia pun merajuk jugak.

Habis siapa nak pujuk siapa.
Siapa nak mengalah?
=.='

Ah lantak.
Nak merajuk jugak.
Ok bai.

(Super K, cepat lah pujuk kita!!!)