.sindrom matang :-)

Salam.

Malam semalam, kitaorang satu family pergi makan makan dekat seafood restaurant. Sedap! Sedap! Sedap! Walaupun mahal, tapi sedap. Worth it lah kan? :-)

Kakak yang comel.
Adik-yang-nak-kena-penampar-buat-muka-macamtuh!

Adik yang gedik.

Haish, ape lah nasib I ni kan.
Dapat adik yang gedik gedik jer :P

Motif ambil gambar depan pintu bilik sendiri?
(Pahsmina tu beli kat Ayunar)

Err..tak de motif.
I pun tatau apesal semalam tak banyak snap gambar

Rugi tul =.=

Tapi mungkin sebab I dah 24 tahun dan I dan mempunyai sindrom matang untuk tidak gedik mengambil gambar dekat semua tempat yang I pergi seperti selalu :P

Ah pedulik!
Kejap lagi I nak kuar lepak dengan kawan.
Nak pergi Melaka! Yeayyy~~

I AKAN PASTIKAN MEMORY HANDPHONE I FULL!

Hahaha :P