.ombak jahat VS ombak rindu

Ombak Jahat VS Ombak Rindu
Agak agak siapa menang?
Ombak jahat ni ganas. Sesiapa pun susah nak lawan. Kita hanya terpaksa akur. Tapi ombak jahat yang kuat menghempas ke pantai membawa mesej kerinduan yang sangat kuat dari pelaut-pelaut yang merindui kekasih tersayang. Setia dan berubah menjadi ombak rindu... Jangan kita mengeluh dengan ombak jahat :-)

Ombak rindu??? Cuba tengok ombak tu. Bunyi yang sangat kuat dan setia menghempas ke pantai. Seolah-olah membawa mesej kerinduan dari sang perantau yang kita tak tau macam mana nasib dia kat tengah laut sana. Setia dan sentiasa rindu tanpa jemu. Nice la ombak rindu.

Super K