.lemak yang terkumpul di pipi

3 bulan yang lepas.

Cengkung. Kering. Kurus. Badan tak boleh blah. Mata lagik lah. Dah macam mata hantu. Sembab. Lebam. Eye bag dah teruk gila. =.= Dahsyat kan? Bila tengok balik gambar ni, tak rasa macam gambar I. Ntah gambar minah mana ntah. Kalau tengok malam malam mesti tak leh tidur. Mengalahkan Hantu Kak Limah Balik Rumah. Kah kah kah.

Sekarang.

Comel, cantik, menawan, ayu, jelita. Ok tipu. Berdosa betul kalau menipu kan kan? HAHA. Masih orang yang sama tapi ada beza sikit. Yang sama, tetap eye bag. Tsk..camne nak ilangkan ek? T__T

Tapi muka I agak bahagia. Nampak lemak lemak yang telah berkumpul di pipi. Oh myyy... Macamana nak kurangkan lemak di pipi ek? T___T

Dulu meroyan. Suruh makan tak nak. Bila makan pun, kalau susah hati, badan memang takkan naik. Makan lah supplement macamana pun, tetap di takuk lama. Jeans size 25 pun bila pakai, longgar... =.=

Sekarang hati senang, makan pun banyak. Dengan harapan berat akan naik mendadak. 3 bulan yang lepas, 34 kg. Tapi sebelum sebelum ni, berat badan I 37-38 kg. Itu kira normal lah pada I. He he. Harap harap, sebelum naik sem baru nanti, berat I jadi 40 kg. Wish me luck! Hoyeah hoyeahh!

Tapi cuak jugak kalau cuma naik dekat pipi.

Huwaaaa
T___________T